joi, 28 octombrie 2010

Obeliscul negru

Thursday, July 24, 2008 11:28:51 PM
Dilema din Obeliscul negru: unde este lumea normala - in afara sau in interiorul ospiciului?
Trezirea mea m-a facut sa vad cu ochi limpezi realitatea. Reactia a fost de ura si indepartare. Am judecat pe altii. Cine sunt eu sa judec? Sunt eu mai bun?
Doi ani de insingurare. Pentru ca am invatat sa spun "nu". Lipsa de onestitate din jur m-a izolat in "ospiciul" meu si parca nu vreau sa ies de acolo si sa dau cu nasul in toate defectele lumii, pe care probabil le am si eu. Scarbit si manios. Sunt frumosi nebunii, dar naivi.
Ma distrug din interior spre interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...