duminică, 24 octombrie 2010

E greu?

Monday, August 25, 2008 8:48:05 AM
Nu ma integrez in peisaj, dar nici nu sunt total rupt de realitate. Imping usor voit lucrurile catre ceva de care am nevoie. Imi mint spiritul ca sa-l salvez. Fac cu mine psihoterapie atat cat am nevoie ca sa ma mentin treaz, sa pot merge mai departe. Fara pretentii si fara obligatii. Este un joc riscant; cateodata nu-ti dai seama care este linia de demarcatie ... intre salvare si distrugere. Tipic pentru cei hipersensibili care isi fac rau lor si celor din jur. Care nu-si mai dau seama la un moment dat daca sunt raniti pentru ca sunt ei hipersensibili sau pentru ca ceilalti sunt prea reci. Nu neimplinirea sperantei este dureroasa, ci brutalitatea distrugerii ei. Nu suntem aici sa implinim sperantele altora; nici sa le calcam visele in picioare pentru ca ne permit sa facem asta ...
Intoarce-mi spatele, dar nu rade de mine. E greu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...