joi, 28 octombrie 2010

Pretentii si asteptari

Sunday, July 27, 2008 9:59:23 AM
Viata poate fi mai frumoasa decat ti-o imaginezi!
Lumea a fost facuta asa cum este, nu asa cum vreau eu. Si totusi...lumea este asa cum ti-o faci tu.
Poate fi frumoasa. Totul este sa vrei sa o vezi asa. Nu suntem toti niste escroci. Nu suntem toti lipsiti de integritate, de loialitate. Trebuie doar sa cauti. Poate fi lunga si anevoioasa cautarea, dar la capatul ei fi convins ca te asteapta satisfactii. Eu doar obosisem. Ma ridic, caut si voi gasi. Nu sunt singur si nici nu vreau. Imi vad defectele mele si este mai usor sa le accept pe ale celorlalti. Si nici nu este nevoie mai mult decat sa te insotesti un timp cu cineva. Cat directia este aceeasi.
Fara pretentii si fara asteptari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...