joi, 28 octombrie 2010

Ma plimb



Thursday, June 05, 2008 11:31:36 PM  
Se spune ca poti recunoaste nebunia cuiva dupa faptul ca persoana repeta aceeasi greseala, dar asteapta un rezultat diferit de fiecare data:

Desen biografic in cinci strofe
1. Ma plimb in jos pe o strada
O groapa adanca
Este in marginea trotuarului
Cad in ea
M-am ratacit, totul este fara speranta
Asta nu este vina mea
Pare o vesnicie, pana reusesc sa ies din ea.

2. Ma plimb in jos pe aceeasi strada
O groapa adanca este in marginea trotuarului
Vad ca este acolo
Totusi cad in ea, asta este deja
Puterea obisnuintei
Dar ochii imi sunt deschisi, stiu unde sunt
Asta este greseala mea. Ies imediat la drumul meu

3.  Ma plimb in jos pe aceeasi strada
    O groapa adanca este in marginea trotuarului
    Vad ca este acolo
    Totusi cad in ea, asta este deja
    Puterea obisnuintei
    Dar ochii imi sunt deschisi, stiu unde sunt
    Asta este greseala mea. Ies imediat la drumul meu

4.  Ma plimb in jos pe strada, vad o
    Groapa adanca
    O ocolesc

5.  Deja ma plimb pe alta strada.

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...