joi, 28 octombrie 2010

SINGUR

Thursday, July 03, 2008 4:26:23 PM
Am crezut, poate asa si este, ca indepartarea de prieteni mi se datoreaza in exclusivitate. Am si eu partea mea de vina, dar ...
Azi egocentrismul este motorul societatii. Societatea promoveaza Individul , pe care il incurajeaza sa urmareasca interesele Personale, realizarile Personale, fericirea Personala, in scopul de a-l putea valorifica (exploata) la maximum.
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Interesul personal este normal si firesc. Nu am nimic cu "eu", "cariera", "realizare", atat timp cat nu-ti faci un rau tie sau altora.
Este optiunea fiecaruia. A mea este de a nu lasa "feel-free"-ul altcuiva sa imi afecteze "feel-free"-ul meu.
Probabil sunt un inadaptabil, dar nici nu vreau sa me adaptez la asa ceva. Prefer sa raman fara "prieteni".
Exista parinti, copii si ... exista Dumnezeu.
Nici daca as vrea nu as putea sa raman SINGUR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...